GF-Shop.top
Брелок АК
150 грн

Автор Тема: У цивільного, пасажирського літака, на великій висоті, сталася розгерметизація  (Прочитано 10693 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Ф021

  • Майстер-сержант
  • *
  • Сообщений: 460
  • Карма: +2/-0
    • Медали
  • Зброя: Старий, іржавий ножик, старюща трьохлінійка та двостволка ТОЗ випуску кінця 40-х років
  • Звідки: Україна, село


Chinese airliner makes emergency landing after cockpit window falls out nearly sucking co-pilot out of cabin

“The windshield cracked suddenly and gave a huge bang. I looked aside and found half of the co-pilot’s body was already outside the window. Fortunately his seat belt was fastened,” Liu said.


Слава братнім кітацйо-льотчикам хД! Ой пипець, оце Я розумію екстрім для пілотів, тебе висмоктує із кабіни, а за спиною під сотні життів які потрібно рятувати.


Оффлайн POMAH-Lviv

  • Головний Сержант
  • *
  • ! ЗАБАНЕН !
  • Сообщений: 277
  • Карма: +3/-0
    • Медали
  • Звідки: Україна, м. Львів
А до чого ця новина на збройному форумі?

Оффлайн Ф021

  • Майстер-сержант
  • *
  • Сообщений: 460
  • Карма: +2/-0
    • Медали
  • Зброя: Старий, іржавий ножик, старюща трьохлінійка та двостволка ТОЗ випуску кінця 40-х років
  • Звідки: Україна, село
А до чого ця новина на збройному форумі?
Беседка — Разговоры на отвлеченные темы.

По моєму цікаво уявити як пілоти врятували літак, причому один із них майже вилетів, жорстко. Так сказати, вивели складну машину із небезпечної ситуації та врятували багато життів.

Оффлайн Kampfer

  • Капітан
  • *
  • Сообщений: 1126
  • Карма: +76/-0
  • За помощь в наведении порядка на форуме
    • Медали
  • Зброя: PFEFFER KO FOG
  • Звідки: Україна, захід
По моєму цікаво уявити як пілоти врятували літак, причому один із них майже вилетів, жорстко. Так сказати, вивели складну машину із небезпечної ситуації та врятували багато життів.
Безпосередньо руками вже давно ніхто не пілотує, на висоті автопілот рулить.

Оффлайн Ф021

  • Майстер-сержант
  • *
  • Сообщений: 460
  • Карма: +2/-0
    • Медали
  • Зброя: Старий, іржавий ножик, старюща трьохлінійка та двостволка ТОЗ випуску кінця 40-х років
  • Звідки: Україна, село
Безпосередньо руками вже давно ніхто не пілотує, на висоті автопілот рулить.
Круто :) А автопілот може почати автоматичне зниження після розгерметизації кабіни пілотів? (це не сарказм, просто запитую). На фотці, там якась панель ще відвалилась, надіюсь то був не автопілот хД Це вже був жарт. Просто жорсткий випадок — екстрім норм там був) Коли починається критична ситуація, а від твоїх рішення залежить життя пасажирів, ото там виніс мізків був, принаймні не на довго. А тоді "прокатились с ветерком", без стекла, вітер в харю... :) Написано, що такі випадки дуже рідкісні у цивільній авіації (маю на увазі, випадання лобового скла хД)

Оффлайн Kampfer

  • Капітан
  • *
  • Сообщений: 1126
  • Карма: +76/-0
  • За помощь в наведении порядка на форуме
    • Медали
  • Зброя: PFEFFER KO FOG
  • Звідки: Україна, захід
А автопілот може почати автоматичне зниження після розгерметизації кабіни пілотів? (це не сарказм, просто запитую).
Технічно - без проблем, повний автопілот цілком нормально літає з моменту зльоту і до моменту посадки. А чи запрограмовані аварійні реакції - не знаю. В небі не можна всліпу літати, там може летіти такий самий, тому треба роздивлятись перед маневром. :)
А тоді "прокатились с ветерком", без стекла, вітер в харю... :) Написано, що такі випадки дуже рідкісні у цивільній авіації (маю на увазі, випадання лобового скла хД)
Там не вітер в харю, там вихід повітря з легень, втрата свідомості і жорстоке обмороження з лопанням шкіри... Ну, якщо вчасно не зреагувати.

Оффлайн Ф021

  • Майстер-сержант
  • *
  • Сообщений: 460
  • Карма: +2/-0
    • Медали
  • Зброя: Старий, іржавий ножик, старюща трьохлінійка та двостволка ТОЗ випуску кінця 40-х років
  • Звідки: Україна, село
Технічно - без проблем, повний автопілот цілком нормально літає з моменту зльоту і до моменту посадки. А чи запрограмовані аварійні реакції - не знаю. В небі не можна всліпу літати, там може летіти такий самий, тому треба роздивлятись перед маневром. :)Там не вітер в харю, там вихід повітря з легень, втрата свідомості і жорстоке обмороження з лопанням шкіри... Ну, якщо вчасно не зреагувати.
Сумніваюсь що аварійне зниження там якось жорстко запрограмоване, скоріше без підтвердження пілотів, навряд. А то заклинить "шкарабанку", і воно почне аварійне зниження в ґрунт :)
Ого, весело, з дитинства завжди хотів стати космонавтом :), ще досі пам’ятаю ті книжечки із крутими, радянськими літальними апаратами. Пілоти ж там впорались, а коли трішки опустились — романтика, як у старовинних літаках що без отого, закритого ліхтаря. :D

Ні ну просто ситуація, летиш-летиш, бздиньк — скло лобове випало... Жерсть!